Låååååång dag!

Ojoj, nu har jag satt mig ner för första gången, om man inte räknar de timmar jag va i skolan då men då kan man ju nte direkt koppla av. Detta känns som den läängsta dagen i mitt liv på länge, snacka om att jag inte är van vida att gå 9-16 i skolan! Sååå mkt information på en och samma gång, kommer nog inte komma ihåg hälften av allt.

De har berättat om högskolan, utbildning och historian bakom och blablabla, det absolut värsta jag vet! Tycker tyvärr inte att det är ett skit intressant eller viktigt för oss att veta hur många artikloar de har skrivit eller vilka utmärkelser de har fått. Men det är väll sånt man måste lyssna på :) Snart börjar ju de roliga! Sånt jag vill läsa och lära mig om!

Har en massa böcker att köpa nu, men som tur är har jag redan minst 7-8 st av de jag kommer behöva tack vare min bror som hoppade av utbildningen :) Ska iallafall inhandla ett paraply imorgon, för tänk på att det ofta regnar i Borås som det stod i mitt antagningsbesked, haha!

Kom precis hem efter en kanon tre rätters middag med min älskling :) 2 år idag! Fick en jätte fin berlock i silver i en fin kedja med gravyr med namn och datum på baksidan såå  fiiin! Måste fixa fina kort att förminska och sätta i :) Tack älskling! Vad köpte jag till Nicklas ? Joo, Armani mania parfymen, kan ju tyckas lite tråkigt med tanke på vad Nicklas köpte men gott luktar han iallafall nu :D

Ska bädda rent i sängen nu och göra iordning för morgon dagen och sen ska jag soooooova, för gud va trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0