Krubb

Nicklas står och steker falukorv och kokar snabbmakaroner i köket. Stekt falukorv är det absolut värsta jag vet, otillagad är däremot kanon gott :D Men jag ska äta snabbmakaroner med ketchup och sen en portion med socker på, en annan sak som JAG tycker är kanon gott :D

Tog ju sovmorgon idag och åkte inte till skolan förrens vid 11.30, jätte skööönt! Hade en föreläsning om idéhistoria på 3 tim och sen slutade jag, ännu bättre :D Tänkte ju ha stannat iskolan och fikat med våra faddrar (därav falukorv till middag)men vädret var inte det bästa och sen så sket Maria i det så jag tog bussen hem istället.

Blir  nog en Harry Potter film idag igen, Nicklas får bestämma vilken, s v får väll se vilken det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0