Hur man undviker att bli hajmat ..

Åkte iväg en sväng till skogen med hundarna, men tyvärr började det regna när vi kom dit, men lite hann de busa som tur var. Nu ligger de helt utslagna isoffan (Nicklas med!) själv sitter jag här och kollar på Animal planet och ett program om hur man undviker att bli hajmat. Jag HATAR hajar och får gåshud bara jag ser dem på tv , brrr! Fast detta programmet käde jag att jag hade nytta av så jag var bara tvungen att titta, man vet ju aldrig när det kommer en haj när jag badar i sjön (svar ja, så fjantig är jag) vågar knappt simma ut där jag inte bortnar! Massa bra tips får man, te.x att om man bär starka färger och stora skillnader i färger ex. en clowndräkt som de testade med så blir man mer "attraherande" för hajarna, så jag säger bara aldrig med en färgglad bikini ;) haha! De hade även på sig sånna där dräkter som riddare hade på sig förr i tiden när de testade allt, ni vet sånna med massa små ringar, va de nu heter! Sån skulle man skaffa sig och ha med sig utomlands så kanske to.m jag vågar på mig att snorkla eller gå ut längre än jag bottnar, vem vet :D

Snart blir det pizza bak :) skinka, salami, feferoni, champinjoner, lök, tomater och massa ost! MUMMA!

Kommentarer
Postat av: Malin

Såg på facebook att du ville ha en ny design,kolla http://www.designadinblogg.se/ där får man en massa tips på ganska mycket man kan göra själv..=) Kram Malin

2009-08-15 @ 15:59:51
URL: http://malinfared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0