Hungrig som en varg!


Tog precis ur tacopajen ur ugnen så nu ska vi sätta oss pch mumsa på den, dricka cola och kika på finnkampen på tvåan :) Receptet kommer sen för den som är nyfiken på världens godaste mat!

Låg i sängen och pluggade i 4 timmar innan, fast en av dem sov jag faktiskt :P var tvungen att ta en paus innan mitt huvud trillade av! så nu är det "bara" tre kapitel kvar som jag ska komma igenom, sisådär 120 sidor betyder det att jag ska läsa imorgon, får väll se hur det går. Har hunnit städa färdigt med, plockat undan, släng massa skit som låg och skräpade, dammsugit och torkat golvet medan Nicklas var iväg med hundarna, hann då även laga maten vilket var väldigt skönt att får göra utan pipande hundar :)

Får se om vi hyr film ikväll eller om det går något bra på tvn kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0