Havredryck

Vaknade för en stund sen och har gått morgonpromenaden med hundarna, puh va det var varmt ute och inte svettas man mindre när man är ute med 70 kg hund som vill åt olika håll! Nu sitter jag och väntar på att veterinären ska ringa, självklart var ju hon som vi hade i tisdags ledig idag så djursjukvårdaren skulle rådfråga någon annan och sen ringa tillbaka till mig. Det är nämligen fortfarande ingen större förändrig på Akilles ögon och imorse spydde han vitt skum fyra gånger så börjar bli orolig att det är något annat än en ögoninfektion. Han vaknade inte förrens 11.40 idag och nu sover han igen + att han gick in i väggen idag igen, ser han inget ? svårt att veta, eller om det är för att han kisar.

Själv sitter jag här och över jordgubbsyogurt och dricker havredryck med chokladsmak, den är faktiskt ganska god, är iallafall det bästa alternativet till pucko som jag inte kan dricka :( Godaste som finns! Ska njuta av dagen idag och latat mig, dock måste jag duscha, packa, städa, diska och fixa iording här hemma för imorgon åker vi till Huskvarna för att vara hundvakt åt mamma och pappas hundar när de åker och hälsar på bror i stockholm över helgen. Mamma ska ta med sig mina böcker till sjuksköterska programmet med, min bror lästa första året här nere i Borås och hoppades sen av så jag ska få alla hans böcker som han har spenderat tuseltalskronor på, så det känns bra! :D För på måndag smäller det, då börjar introduktionsveckorna med kåren och en massa bus!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, jag har börjat sälja egendesignade armband i min blogg. Skulle vara kul om du ville titta in :)

2009-08-20 @ 17:47:17
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0