God morgon!


 .. för så där tredje gången för mig. Nicklas var uppe med Akilles vid 05.30 och jag var uppe vid 7.30 och sen fick vi upp allihoppa strax innan 10! Så han höll sig länge inatt, vilket var väldigt väldigt skönt! Nu sitter jag och mumsar på bröd och pastasallad från igår till frukost, orkade inte göra mackor eller var inte rättade sagt sugen på det alls!

Mkt bättre väder idag, hur skönt som helst, så vi åker nog iväg med hundarna sen och hittar på något skojj innan vi börjar med tråkigheterna här hemma. Det ska dammsugas och torkas golv, diskas och allmänt plockas undan på all skit som ligger överallt innan jag blir galen. Kommer inte orka städa i veckan när jag går 9-16 måndag, tisdag och onsdag och sen poolparty på stadparksbadet i Borås med högskolan hela kvällen på torsdag. Ojj ojj vad jag ska sova på Fredag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0