Fruktansvärda odjur!

Har kliat sönder fötterna inatt/morse, pga av j*vla myggbett h*lvete! Det absolut värsta jag vet och speciellt när de ska sätta sig och suga blod på fötterna!! Det gör mig galen när det kliar, så kliar ALLTID sönder mig tyvärr.

Hundarna väckte oss strax innan tio, så nu har vi vart ute på promenad och ätit frukost. Jordgubbskräm och jos ♥ Ganska fint väder ute men det blåser mkt så det kan säkert ändras fort, men vi hoppas att det håller i sig så vi kan åka in till stan och kolla på Rix FM festivalen ikväll. Något som vet vilka artister det är ? Några bra ?

Filmen The Villiage igår var väll ingen hit direkt, mkt konstig och ingen vidare handling tyvärr, men har man börjat kolla måste man se slutet me. Scary Movie började efter och den är ju kanon kul, spelar ingen roll hur många gånger man har sett den, skrattar ALLTID!

Måste lyfta på baken och börja dammsuga snart, får göra det ca varannan dag när man har två håriga monster här hemma, eller iallafall ett hårigt och ett mindre hårigt men dammar gör de båda två när de busar och springer omkring. Klarar inte av att se skiten på golvet, usch! Än ska jag iallafall inte lyfta på ruman för nu blir det lite friidrotts VM på tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0