Fram och tillbaka för ingenting!

Gick upp som vanligt idag och pallrade mig iväg till bussen och Borås, kom till skolan och var där ca 1 timme och för vadå? för att få reda på att vi har en kurator, en skolsköterska och en präst ? :O Snacka om en onädig resa på 50 + 50 min och för det andra hade jag lämnat Akilles på hunddagis, totalt onödigt! men tyvärr kunde jag ju inte vetat det i förväg så nu tänker vi inte mer på de, Akilles hade ju några roliga timmar på dagis iallafall!, men attans vad jag stör mig!

Somnade självklart när jag kom hem efter atta ha läst några sidor i en bok som ska vara utläst tills på måndag helst, baka ca 300 sidor kvar nu :P så blir till att läsa HELA helgen om jag ska hinna. Den handlar om sjukvårdens "historia" genom åren från antikens Grekland och fram till idag, intressant :D så det är ju inte som tur är tråkigt att läsa den. Åter till min sömn, så blev jag väckt som vanligt. Tur var väll de för bara några minuter senare kom Nicklas hem och det bar av till veterinären och återbesök med Akilles. Köpte specialmat fårn Hills och sen ska vi hålla koll på att symtomen inte kommer tillbaka :) så det känns bra. Fast ytterligare 900 kr fattigare! Men ska skicka kvittona till försäkringsbolaget för att se om jag får tillbaka något, jag är ju inte direkt en rik student tyvärr!

Nicklas är och lämnar Lotta hos sin mor och far för vi andra tre ska på knytkalas hos Akilles uppfödare och kullsyskon :D mkt trevligt, så jag har gjort min "berömda" pastasallad som vi ska ta med oss! bröd och cola med såklart! Senare ikväll blir det väll antagligen sagan om ringen och naturgodis, elt klart naturgodis med filmen har inte Nicklas riktigt övertalat mig om än, jag är ju het klart mer än Harry Potter människa, bästa någonsin!!! Ska bara ge Akilles lite mer mat sen sticker vi!

Vill ha en rosa Acer dator med 10.1 tums skärm och webcam :D sååå söt! Måste bara spara lite pengar först :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken fin blogg du har! älskar bloggens bakgrund, grymt söt! :)

2009-08-28 @ 19:47:23
URL: http://reshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0